Appelactie ter ondersteuning leraren basisonderwijs

Door Mirjam van der Pijl op 27 juni 2017

Vele PvdA-afdelingen, waaronder de PvdA Helmond, hebben vanmorgen het stakende onderwijspersoneel op de basisscholen laten weten dat we hun ondersteunen! Door bij elke school een krat met lekkere rode appels te bezorgen. Met een begeleidende brief, waarin staat dat we een appél doen op (ook onze) landelijke politici om geld vrij te maken voor een goed lerarensalaris. Zie ook: begeleidende-brief-appelactie-PvdA-Helmond-27-juni-2017   En met ook onze grote dank natuurlijk aan de vrijwilligers die deze actie mogelijk maakten!

Mirjam van der Pijl

Kandidaatstellingscommissie over Mirjam: “Mirjam is een zeer ervaren en gewaardeerde politica. Zij is nu raadslid in Helmond maar was ook raadslid en wethouder in Duiven, alsmede lid van Provinciale Staten in Gelderland. Mirjam vervult naast haar raadslidmaatschap diverse maatschappelijke (vrijwillige) functies. Mirjam heeft een goede inhoudelijke en verbindende rol gespeeld in de fractie. Inhoudelijk vooral actief geweest binnen het

Meer over Mirjam van der Pijl