Door Mohammed Chahim op 2 juli 2017

PvdA Helmond niet blij met keuzes Senzer.

De fractievoorzitter van de PvdA Helmond was not-amused met het Ondernemingsplan en Begroting van Senzer. “Niet eerder hebben wij zo’n uitgebreide zienswijze gezien op de Begroting en Ondernemersplan van Senzer als vandaag. En juist daarom maken wij ons zorgen over Senzer. Wie draait immers aan de knoppen en wat is de positie van de raad?”, aldus Mohammed Chahim.

Een belangrijke reden hiervoor is het voornemen van Senzer om mensen met een arbeidsvermogen onder de 30% af te stoten. De PvdA wil dat Senzer dit samen oppakt met onze maatschappelijke partners in plaat van deze maatschappelijk taak volledig afstoten.

Mohammed Chahim stelt verder dat “in deze begroting worden fundamentele keuzes worden gemaakt waar we niet eerder over zijn geïnformeerd. Bij dit soort fundamentele keuzes moet er sprake zijn van een voortraject waar de raden, en blijkbaar ook de colleges, van de deelnemende gemeenten in worden meegenomen. Als PvdA betreuren we deze gang van zaken”.

Voor de volledige inbreng klik hier:Zienswijze-raad-tav-Senzer-2018

Mohammed Chahim

Als kind raakte ik, tijdens onze jaarlijkse autoreis naar Marokko, verliefd op Europa. De verschillende talen, diverse mensen en prachtige landschappen. Tijdens mijn universitaire studie deed ik onderzoek naar de uitbreiding van de Europese Unie. Voor mij was dat toen een manier om mijn twee passies, econometrie en politiek, te combineren. Na mijn promotie ging

Meer over Mohammed Chahim