Door Mohammed Chahim op 2 juli 2017

PvdA Helmond niet blij met keuzes Senzer.

De fractievoorzitter van de PvdA Helmond was not-amused met het Ondernemingsplan en Begroting van Senzer. “Niet eerder hebben wij zo’n uitgebreide zienswijze gezien op de Begroting en Ondernemersplan van Senzer als vandaag. En juist daarom maken wij ons zorgen over Senzer. Wie draait immers aan de knoppen en wat is de positie van de raad?”, aldus Mohammed Chahim.

Een belangrijke reden hiervoor is het voornemen van Senzer om mensen met een arbeidsvermogen onder de 30% af te stoten. De PvdA wil dat Senzer dit samen oppakt met onze maatschappelijke partners in plaat van deze maatschappelijk taak volledig afstoten.

Mohammed Chahim stelt verder dat “in deze begroting worden fundamentele keuzes worden gemaakt waar we niet eerder over zijn geïnformeerd. Bij dit soort fundamentele keuzes moet er sprake zijn van een voortraject waar de raden, en blijkbaar ook de colleges, van de deelnemende gemeenten in worden meegenomen. Als PvdA betreuren we deze gang van zaken”.

Voor de volledige inbreng klik hier:Zienswijze-raad-tav-Senzer-2018

Mohammed Chahim

Kandidaatstellingscommissie over Mohammed “Mohammed leidt meerdere wetenschappelijke onderzoeken bij TNO. Hij heeft een mooie staat van dienst bij de PvdA Helmond en de gemeenteraad van Helmond. Zijn kwaliteiten staan wat de adviescommissie betreft niet ter discussie. Mohammed is kandidaat voor de vierde periode, en heeft de ambitie lijsttrekker te worden. Hij is daarvoor de enige beschikbare kandidaat en

Meer over Mohammed Chahim