PvdA Helmond steunt Scouting Jan Baloys Stiphout

Door Hans de Mare op 9 januari 2018

De Scouting Jan Baloys te Stiphout is een goed lopende scouting, met veel goedwillende vrijwilligers, en veel enthousiaste kinderen. Helaas vertoont hun blokhut de nodige gebreken. De gemeente is daarvan al lang op de hoogte. Er is ook al lang overleg gaande over allerlei mogelijke verbeteringen, maar helaas zijn ze nog steeds niet verholpen. Onze PvdA-fractie is de scouting te hulp geschoten: Burgercommissielid Hans de Mare heeft na intensief overleg met de scouting raadsvragen gesteld. (zie Vragen-PvdA-over-Scouting-Jan-Baloys-Stiphout-20180107), en heeft vanmorgen samen met Maarten Clement van de scouting een rondleiding en toelichting aan het ED verstrekt. (zie hier voor het artikel wat zojuist op de website van het ED is verschenen). En nu maar hopen dat onze hulp zal bijdragen aan een spoedige verbetering van de blokhut van Scouting Jan Baloys!

Hans de Mare

Kandidaatstellingscommissie over Hans: “Hans is architect en heeft een architecten- en adviesbureau. Hij is zeer deskundig en heeft die deskundigheid getoond in zijn lidmaatschap van de Commissie Omgeving van de Helmondse gemeenteraad. Daarnaast is Hans actief als commissielid Watersysteembeheer van het Waterschap Aa en Maas. Hans blinkt uit in zijn werk binnen de commissie en is een gewaardeerd

Meer over Hans de Mare