PvdA maakt begroting 2018 socialer:

Door Mohammed Chahim op 9 november 2017

Bij de begrotingsbehandeling heeft de PvdA zich weer sterk gemaakt om op een aantal gebieden de belangen van zwakkeren in onze samenleving te beschermen. Onze fractievoorzitter Mohammed Chahim heeft een uitgebreide debatbijdrage opgesteld, en daarin moties over Behoud instrument loonkostensubsidie, ‘Goed voorbeeld doet volgen’ solidariteitsfonds onderwijs en een Jongerenperspectieffonds ingediend. Deze drie moties zijn (bijna) unaniem door de gemeenteraad aangenomen! Zie hierbij de volledige debatbijdrage, waarin deze moties zijn opgenomen: Bijdrage-PvdA-Helmond-begroting-2018

Mohammed Chahim

Kandidaatstellingscommissie over Mohammed “Mohammed leidt meerdere wetenschappelijke onderzoeken bij TNO. Hij heeft een mooie staat van dienst bij de PvdA Helmond en de gemeenteraad van Helmond. Zijn kwaliteiten staan wat de adviescommissie betreft niet ter discussie. Mohammed is kandidaat voor de vierde periode, en heeft de ambitie lijsttrekker te worden. Hij is daarvoor de enige beschikbare kandidaat en

Meer over Mohammed Chahim