Thema-avond “Politiek is te belangrijk om aan mannen over te laten”

Door Nathalie Peijs op 18 februari 2018

Op 8 maart vieren we Internationale Vrouwendag! En dit jaar organiseert PvdA Helmond een thema-avond “Politiek is te belangrijk om aan mannen over te laten”*.

Een avond voor en door vrouwen!
We beginnen met een film over een vrouw in de politiek. En daarna praten vrouwelijke Helmondse kandidaat-gemeenteraadsleden over hun werk in de lokale politiek. Waarom zijn ze politiek actief? Wat onderscheidt vrouwelijke politici? Zijn er eigenlijk typisch vrouwelijke thema’s? Enzovoort.
Natuurlijk is er ook ruimte voor alle vrouwen in de zaal om vragen te stellen.

We sluiten de avond af met een gezellig drankje!

Laat weten dat je komt door voor 1 maart een mail te sturen aan info@pvdahelmond.nl. Wacht niet te lang, want er is een beperkt aantal stoelen beschikbaar.

Locatie: De Cacaofabriek.
Datum/tijd: 8 maart, 19.30u.

Hopelijk zien we jou op 8 maart!

Groeten,
Nathalie Peijs, Mirjam van der Pijl, Hassana Kadaoui en Bregje Kerssemakers

*Els Borst (1932-2014)

Nathalie Peijs