5 september 2012

Zwevende kiezerscafé met Martijn van Dam met live-muziek

Op vrijdagavond 7 september organiseert Tweede Kamerlid Martijn van Dam (PvdA) samen met de Helmondse afdeling van de PvdA in café Zeezicht in het centrum van Helmond een zwevende kiezerscafé. Deze avond is speciaal voor kiezers die nog geen keuze hebben gemaakt op wie te zullen stemmen op 12 september. Onder het genot van live-muziek kan iedereen met elkaar, en met Martijn natuurlijk, in gesprek over de aanstaande verkiezingen. Wij nodigen u daarvoor van harte uit.

Ruim 2/3 van de kiezers is nog aan het zweven volgens TNS-NIPO op 17 juli. Met 12 september in zicht komt het moment van keuze maken dichterbij. Tweede Kamerlid en nummer 7 van de landelijke PvdA-lijst Martijn van Dam organiseert een politiek café om u te helpen met uw keuze.
Natuurlijk om mij over te halen om op de PvdA te stemmen? Martijn is Tweede Kamerlid voor de PvdA, maar deze avond staat hij open voor alle zwevende kiezers. Als ervaren Kamerlid weet hij als geen ander uiteen te zetten waarom welke partij wel of niet goed voor u is. Graag deelt hij zijn ervaringen met u! Dus ook als u overweegt een andere partij dan de PvdA te stemmen, bent u van harte welkom. Uitgangspunt is dat zoveel mogelijk kiezers gebruik gaan maken van hun stemrecht.

Vanaf 19.00 uur zal hij met partijgenoten in het Centrum van Helmond het publiek te woord staan om daarna met alle belangstellenden naar café Zeezicht te trekken. Daar zal de avond in een aangename sfeer worden voortgezet.

Zwevende kiezerscafé met Martijn van Dam met live-muziek | Vrijdag 7 september 20:15 | Café Zeezicht (Steenweg 2-4)

.